iPad 2 wordt gesmaakt

iPad 2 wordt gesmaaktDe lancering van de iPad 2 heeft in de Verenigde Staten een ware run ontketend. Op het eerste zicht leek de belangstelling nog hoger dan die tijdens de lancering van de iPad 1, tijdens april van vorig jaar.

Volgens getuigen stonden er lange rijen van kooplustigen bij de 236 winkels, onder meer in New York en San Francisco, waar de iPad 2 voor het eerst verkocht zou worden. Onder de geïnteresseerden ook veel buitenlanders, omdat ze anders tot 25 maart moeten wachten vooraleer ze het hebbeding in hun armen kunnen sluiten. Vorig jaar ging er 300.000 iPads tijdens de eerste verkoopdag over de toonbank. Tijdens de eerste week 500.000,  en binnen de eerste maand een miljoen. Volgens analisten zullen de verkoopcijfers van de iPad 2 nog hoger liggen omdat hij in meer winkels wordt aangeboden. De iPad 2 is veel dunner, lichter en ook sneller dan zijn voorganger.

 iPad 2 wordt gesmaakt

Share

Gerelateerde Artikelen:

Dit bericht is geplaatst in Nieuws met de tags . Bookmark de permalink.

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd.